Protectia Datelor cu Caracter Personal

AMELIAN MADE TO MEASURE SRL, cu sediul social în Sat Dudu, Str. Rezervelor 62B, Bl. 1, Et. 4, Ap. 54, județ Ilfov, România, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J23/3286/2018, CUI 39614200, EUID ROONRC.J23/3286/2018 (denumită în continuare „Societatea” sau „noi”), respectă confidențialitatea datelor cu caracter personal ale clienților, partenerilor și utilizatorilor website-ului nostru.

Prezenta Politică privind protecția datelor are scopul de a explica în mod transparent ce date colectăm, de ce le prelucrăm, cum le protejăm și ce drepturi aveți în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția datelor (GDPR) și legislația aplicabilă din România.

1. Ce date colectăm?

Colectăm datele necesare pentru desfășurarea activităților comerciale, în principal:

  • Date de identificare: nume, prenume, adresă, număr de telefon, e-mail;
  • Date de facturare și livrare: adresă completă, informații fiscale (acolo unde este cazul);
  • Date tranzacționale: istoricul comenzilor, modalități de plată;

Datele sunt colectate direct de la dumneavoastră, fie în mod voluntar (de exemplu, prin completarea unui formular sau plasarea unei comenzi), fie automat, prin utilizarea site-ului nostru.

2. Scopurile prelucrării

Prelucrăm datele dumneavoastră în scopurile următoare:

Pentru executarea contractelor încheiate cu dumneavoastră (art. 6(1)(b) GDPR), inclusiv procesarea comenzilor, facturarea, livrarea produselor și comunicarea privind comanda. Pentru respectarea obligațiilor legale (art. 6(1)(c) GDPR), inclusiv obligații fiscale, contabile și de arhivare. Pentru protejarea intereselor legitime ale Societății (art. 6(1)(f) GDPR), cum ar fi prevenirea fraudelor, asigurarea securității sistemelor informatice, gestionarea solicitărilor și reclamațiilor. Cu consimțământul explicit (art. 6(1)(a) GDPR), pentru activități de marketing direct (ex. newsletter, oferte personalizate), dacă v-ați exprimat acordul.

3. Cine are acces la datele dumneavoastră?

Datele pot fi comunicate partenerilor noștri contractuali doar în măsura necesară pentru desfășurarea activităților comerciale: furnizori de servicii IT și hosting, servicii de curierat, procesatori de plăți, consultanți fiscali, autorități publice conform obligațiilor legale. În toate cazurile, ne asigurăm că acești parteneri respectă standardele de confidențialitate și securitate a datelor. Nu transferăm datele în afara Spațiului Economic European decât dacă sunt implementate garanții adecvate (clauze contractuale standard sau decizii de adecvare).

4. Durata stocării

Păstrăm datele pe durata relației contractuale și ulterior, conform obligațiilor legale (de exemplu, 10 ani pentru documentele contabile). Pentru activitățile de marketing, datele sunt prelucrate până la retragerea consimțământului. Datele colectate automat prin cookie-uri sunt păstrate conform termenelor stabilite în Politica de Cookie-uri.

5. Drepturile dumneavoastră

În conformitate cu GDPR, aveți următoarele drepturi:

  • Dreptul de acces – puteți solicita informații despre datele prelucrate și scopurile prelucrării;
  • Dreptul la rectificare – puteți solicita corectarea datelor inexacte sau completarea celor incomplete;
  • Dreptul la ștergere – puteți solicita ștergerea datelor, în condițiile legii;
  • Dreptul la restricționare – puteți solicita limitarea prelucrării în anumite situații;
  • Dreptul la portabilitate – puteți solicita transmiterea datelor într-un format structurat;
  • Dreptul la opoziție – vă puteți opune prelucrării datelor pentru motive întemeiate;
  • Dreptul de a vă retrage consimțământul – în cazul prelucrării bazate pe consimțământ;
  • Dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (www.dataprotection.ro).

Pentru exercitarea acestor drepturi, ne puteți contacta la:

  • Email: contact@amelian.ro
  • Telefon: +40 123 456 789

Vom răspunde solicitărilor dumneavoastră în cel mult 30 de zile calendaristice de la primire.

6. Securitatea datelor

Luăm măsuri tehnice și organizatorice riguroase pentru protejarea datelor personale, inclusiv criptare, controale de acces, politici interne stricte și instruirea angajaților. Ne asigurăm că datele sunt protejate împotriva accesului neautorizat, pierderii sau modificării.

7. Actualizări ale Politicii GDPR

Ne rezervăm dreptul de a modifica această politică, pentru a reflecta schimbările legislative sau în activitatea noastră. Versiunile actualizate vor fi publicate pe site și vor intra în vigoare din momentul publicării.